Eksporter FAQ

Jeg har allerede identificeret mig én gang. Hvorfor skal jeg gøre det igen?

Vi er lovmæssigt forpligtet til at kende din identitet og din adresse. Hvis du har beskyttet adresse eller bor i udlandet, kan vi ikke automatisk hente dine oplysninger via CPR-registret eller NemID – derfor må vi spørge dig om hjælp.
For at vi kan sikre os, at vi har dine opdaterede oplysninger, bliver du løbende bedt om at identificere dig. Når det er tid til at identificere dig, vil du automatisk i appen blive bedt om at scanne eller tage et billede af fx dit pas og dit gule sundhedskort, eller anden officiel dokumentation. 

Se guide til identifikation.

 

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om Sikkerhed

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.