Du kan ikke ændre i dine oplysninger i appen søndag og mandag ✏️

Vi er i fuld gang med at forberede din nye MobilePay. Det betyder, at der er nogle funktioner, vi er nødt til at lukke ned for i en periode. Så på søndag og mandag kan du ikke ændre i dine oplysninger i appen – og det kan vores support heller ikke.

Fra på tirsdag den 12. marts kan du igen ændre dine oplysninger.

Du kan ikke ændre på følgende:

  • Alias (brugernavn)
  • Mobilnummer
  • Adresse
  • E-mail
  • CPR-nummer

 

  • Man kan ikke aktivere, blokere, deaktivere eller slette eksisterende brugere
  • Man kan ikke oprette nye brugere
Billede der viser en illustration af en telefon, papir og blyant

Hvorfor lancerer vi en ny app?

Sidste år slog vi os i MobilePay sammen med vores norske pendant, Vipps. Sammen er vores ambition at skabe én app på tværs af hele Norden. I starten af året tog vi det første skridt, da vi lancerede den nye MobilePay-app for Finlands 2,6 millioner brugere. 

Når den nye app også kommer til Danmark den 12. marts, vil vi endelig have samlet alle lande i én app og på én  teknisk platform – og ikke for at prale, men det er en ret stor milepæl for os. Den betyder, at vi nu er den førende betalingsapp i Norden med over 11 millioner brugere og mere end 400.000 virksomheder. Læs mere her.

Du får den nye app ved en simpel opdatering – og ikke via sms, mail eller anden kanal

Hvordan får jeg den nye app?

Hvis du har automatiske opdateringer slået til, så sker det, ja, helt automatisk.

Ellers skal du bare åbne appen, som – hvis den ikke allerede er opdateret – vil sende dig videre til App Store eller Play Store, hvorfra du kan opdatere MobilePay.

Læs betingelserne for den nye app