Hvordan stopper jeg min erhvervsaftale?

Hvis du ønsker at opsige din erhvervsaftale med MobilePay, skal du kontakte vores kundesupport ved at skrive til erhverv@mobilepay.dk.  
  
På grund af kravene i hvidvaskloven er det ikke muligt helt at slette din profil direkte fra erhvervsportalen. Du kan dog bede virksomhedens administrator om at fjerne din adgang til portalen. Det gør de ved at gå til ‘Brugeradgang’, hvor de skal slette din konto. Det fjerner din adgang og sikrer, at du ikke længere har nogen forbindelse til kontoen.  
  
Alternativt kan du ringe til MobilePays erhvervskundeservice, hvor vi kan hjælpe dig gerne med at fjerne din adgang til erhvervsportalen og slette alle data relateret til din konto hurtigst muligt. Vi forstår, at beskyttelse af personlige oplysninger er vigtigt for vores brugere, og vi tager beskyttelse af personlige oplysninger alvorligt. Vi stræber efter at overholde alle lovkrav, samtidig med at vi yder den bedst mulige service til vores brugere. 
   
Hvorfor kan jeg ikke modtage betalinger for min virksomhed? 
Når du er begyndt at bruge MobilePay i din virksomhed, gennemgår vi de oplysninger, du har givet. Før vi kan overføre penge til din bankkonto, skal vi blandt andet tjekke, at det er din erhvervskonto. Det sikrer, at de penge, som dine kunder betaler via MobilePay, ender på din virksomheds konto. 
  
I erhvervsportalen kan du nemt se, om den bankkonto, der er tilknyttet salgsstedet, skal bekræftes eller ej. For at bekræfte en bankkonto skal du gå til det salgssted, hvor du forventer transaktioner, og trykke på ‘Indstillinger’. I afsnittet om bankkonti kan du se, om den er bekræftet eller ej. Hvis det kræver bekræftelse, vil du blive vist instruktioner i, hvordan du gør det. 
  
I de fleste tilfælde bliver din konto automatisk bekræftet. Hvis det ikke kan lade sig gøre, sender vi en e-mail til dig, der forklarer, hvordan du selv bekræfter din konto. Nemlig ved at overføre 1 krone fra en erhvervsbankkonto tilknyttet MobilePay til vores konto:  
Registreringsnummer: 4183 
Kontonummer: 0012126611 
 
Når vi har bekræftet din konto, afregner vi eventuelle modtagne betalinger en gang om dagen. 
  
Hvis du vil ændre eller redigere bankkontoen for et bestemt salgssted, kan du også gøre det under fanen ‘Indstillinger’, som du kan finde ved at vælge et bestemt salgssted. 
  
Så snart alt er i orden, sender vi en bekræftelsesmail til dig.
 

Andre spørgsmål om Oversigt

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.