Eksporter FAQ

Hvordan ved min kunde, at der er en regning til betaling i MobilePay?

Hvis du bruger InvoiceDirect, hvor du har en aftale med kunden om, at du må sende regningen direkte til kundens MobilePay, modtager din kunde en notifikation på din telefon fra MobilePay-appen, når han/hun modtager en regning fra din virksomhed. Hvis kunden har valgt at slå muligheden for notifikationer fra i indstillinger, vil regningen vil stadig være synlig under aktiviteter som kommende betaling.

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om Brug

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.