Jeg er blevet snydt via en privat overførsel

Har du sendt penge til det forkerte telefonnummer?
Vi har desværre ikke mulighed for at trække overførslen tilbage, når du har betalt for en vare og sendt pengene til et forkert nummer. Hvis det er din situation, så skal du selv kontakte modtageren.

Er der tale om svindel?
Hvis du har købt en vare ved en privathandel og ikke modtaget varen, skal du selv forsøge at kontakte personen, du har handlet med, for at få pengene tilbage.

Har du haft kontakt til personen, og mener du, at der er tale om svindel, skal du melde sagen til politiet. Oplys gerne personen om, at du melder vedkommende til politiet, hvis ikke du modtager varen eller får pengene retur. Truslen om en anmeldelse kan tit hjælpe med at få personen til at forstå sagens alvor.

Du må også meget gerne give os besked om sagen, så vi kan holde øje med den nævnte MobilePay-bruger og reagere på eventuel svindel. Kontakt vores support her.
 

Andre spørgsmål om Oversigt

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.