Jeg er blevet snydt via online handel

Er du blevet snydt ved en online handel via en webshop?
I det her tilfælde er det din bank, der skal hjælpe dig med at lave en kortindsigelse. Du skal derfor kontakte din egen bank. Ofte kan du lave indsigelse via din netbank.

Har du købt en vare gennem en netbutik og ikke modtaget varen, kan du få dine penge tilbageført. Betalte du med MobilePay via vores løsning til webshops (det er ikke det samme, som at betale til et MobilePay-nummer), kan din bank hjælpe med at tilbageføre dine penge. Virksomhedens navn vil stå på betalingen i din kontooversigt.

Hos MobilePay kan vi ikke hjælpe dig videre, når du blevet snydt i en online handel, da der vil være tale om en kortindsigelse. Det er kun din egen bank, der kan hjælpe dig med den type indsigelse.
 

Andre spørgsmål om Oversigt

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.