Hvorfor kan jeg ikke logge ind på erhvervsportalen?

Hvis du har problemer med at logge ind med din e-mailadresse og adgangskode, skal du tjekke, at du bruger de rigtige loginoplysninger. Hvis du har glemt din adgangskode, kan du nulstille den ved at følge vejledningen. 
Hvis du har problemer med dit elektroniske ID, kan du tjekke status for din tjenesteudbyder på deres websted. 
 
Du kan også tjekke, om der er problemer med MobilePay på vores driftsstatusside.
  
Vi gør vores bedste for at sikre, at vores løsninger altid er tilgængelige og pålidelige. Så hvis du støder på problemer, må du endelig ikke tøve med at kontakte vores kundesupport.
 

Andre spørgsmål om Erhvervsportal og ‘Get paid’ app

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.