Hvad gør jeg, hvis jeg mister min telefon?

Kontakt vores kundesupport ved at ringe til 70 80 39 00 for at blokere din MobilePay-profil og sikre, at den ikke bliver misbrugt. Du kan ringe 24/7, hvis du ønsker at blokere din aftale. Det betyder, at du stadig kunne få hjælp uden for normal åbningstid til at blokere din MobilePay-bruger – men vær opmærksom på, at det foregår på engelsk. 

Hvis du vil åbne din profil igen, skal du logge ind på din nye telefon. Brug et telefonnummer og dit MitID til at logge ind.
 

Andre spørgsmål om Oversigt

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.